Concepció Cañadell, presidenta del Consorci GAL Noguera-Segrià Nord, ha entrat a formar part de la nova junta directiva d’ARCA
DIJOUS 31 MARÇ 2016
L'Associació d'Iniciatives Rurals de Catalunya (ARCA) és la Xarxa Regional dels 11 Grups d’Acció Local de Catalunya (GAL). És l'ens que representa als esmentats grups davant d’institucions d’àmbit català, estatal i internacional, en col·laboració amb el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural.
Aquesta Assemblea, va ser la primera per la majoria dels seus membres, sorgits de la renovació dels Grups d’Acció Local per al nou període 2014-2020.
La nova Junta Directiva serà l’encarregada d’administrar i representar l’entitat durant els propers 4 anys, i compta amb un total de vuit membres. Miquel Rovira, representant de l’Associació per la Gestió del Programa Leader Ripollès Ges Bisaura, continuarà sent el President de l’entitat, acompanyat per dues Vicepresidències ocupades per Francesc Benet, membre del Consorci Leader de Desenvolupament Rural del Camp; i Carlez Luz, representant del Consorci Intercomarcal d'Iniciatives Socioeconòmiques. Jesús Fierro, del Consorci GAL Alt Urgell – Cerdanya, seguirà ocupant el càrrec de Tresorer de l’entitat; i Concepció Cañadell, del Consorci Grup d'Acció Local Noguera ‐ Segrià Nord, s’estrena com a de Secretària d’ARCA. Finalment, les tres Vocalies les ocuparan Joaquim Felip, membre d’ADRINOC; Ferran Cid, del Consorci per al Desenvolupament del Baix Ebre i Montsià; i Josep Tarin, representant de l’Associació pel Desenvolupament Rural de la Catalunya Central.